Thursday, May 17, 2012

Ekonomi!!!!!

För att jag ska kunna försörja mig och katterna behöver jag göra bra ifrån mig på jobbet. Andra veckan gick bra, till och med över förväntan, men sen dess har det inte gått så bra. Där är oron också stor. Men jag kan säga att jag har gjort ett bra val och ska göra mitt yttersta för att komma på fötter igen efter många år av "hur ska jag klara mig imorgon".

Alla har vi en dröm om vad som skall komma och att vi har det bra i framtiden. Men just nu är det så mycket med katterna jobbet och Grekland.

Idag på jobbet firade vi att firman som har funnits i 22 år och den Norska national dagen. Det har varit en underbar dag och jag har verkligen sätt hur normän uppskattar sitt land. Applåder till dom. Heja Norge.

Vill också säga att ju mer tid jag har spenderat här i Grekland dessto mer känner jag mig som den Polack jag är och stolt över att vara det. Också stolt över det svenska systemet och att vara svensk. 

Tills sist är jag också lika glad att jag finns och bor här nere samt lycklig över alla de människor som finns i mitt liv.

Nä nu bär det till kojs!!! Go natt!!!!!

No comments: