Monday, July 4, 2011

Working overtime!!!

Hej hopp allihopa!!!

Det är tufft nu för mig. Jag gör inte bra i från mig. Men det håller på att ändras.
Har lyckats få ett jobb via internet. Men betalningen är långt borta för den sakens skull.

Får se om jag gör ett bra jobb så kanske det ger extra klirr i kassan. Men viktigaste är att jag kan arbeta hemifrån.

En av mina tre nya bebisar har försfunnit och har varit borta i fem dagar. Har varit och letat de första 3 dagarna. Frågat grannarna men ingen har sett något. I och med att jag bor på en parkering (ni som vet hur det ser ut är det inte så farligt) men passar katterna inte sig kan dom bli överkörda eller om dom sover under en bil.
Det värsta är att den var inte riktigt snabb och en hund tog den. En av de många vilda och lösa hundar som går här i gamla stan.
Alternativt att en av ungarna har skadat den på något sätt. Ungarna här går med ärt vapen alternativt luft vapen och skjuter djur.
Har varit och skrikit på dessa ungar men det hjälper inte, i och med att jag inte är grek.

Det finns många orsaker att oroa sig. Gift glas fylla ungdomar m.m.
Men många har klarat sig.
Efter många om och men har jag fått min telefon tillbaka från Aten. (Den bara kacka ihop). Men nu ska det komma lite bilder på de nya bebisarna jag hittade för ca 2 veckor sen.

Tiden går fort och dom växer som om dom käkade jäst.

Tid för en kall dusch och sen hopp i säng....

kalinghta!!!

No comments: