Wednesday, August 10, 2011

Good day today!!!!

En bra dag idag, Katter hittade och dagen har varit fullspäckad av att göra saker. Jag och Jukka åkte till polisen för att anmäla stölden och efter 15 min fick vi gå in och rapportera....

Detta är så roligt att det är inte sant. Själva Polis dedektiven skriver allt arbete själv. Inte snabb är han heller, men man ska inte klaga vi fick det gjort iallafall.

Något kvitto eller kopia av rapporten fick vi inte... Så mycket i mina ögon var Bullshit..... men det är bara min åsikt. I och med att jag har blivit rånad 2 gånger tidigare så ser jag inte mycket hopp på detta heller......

Nja, efter detta åkte vi till den zoo affären som jag blev rekomenderad till för att köpa lite hund mat till Jukkas hundar. Får se vad han tycker, men maten till mina katter är bra och PURINA värkar som ett bra torrfoder. Givetvis får dom sina 4 burkar kattmat varje dag.

Efter detta var det hem för att äta lite lunch och sen till jobbet.

Nu hemma och katterna är matade, nöjda och sover på var sitt håll.

Min första katt (Blinckis) har hittat sitt favvo ställe...

 Under en lampskärm i Rodos....... (tagen från Under en filt i Madrid av Jack Brell) eller hur den stavas!!!


Andra versionen av Cleas Ericsson är sååå mycket bättre!!!! (jag är ett stort fan av Galenskaparna och After Shave)


Kalinighta!!!!!!

No comments: