Monday, August 1, 2011

Katastrof = mitt liv!!!

Man vaknar upp på morgonen med nya tag och full av energi för att ta sig an dagen och tar en härlig morgon promenad.
Så inser man när man ska ut och handla mat så är scootern borta. Helt bort blåst.
(tår i ögat) Jag har haft scootern i 4 år nu och den kändes som en del av mig.

Men nu är den borta. Skulle till polisen och anmäla den stulen... Säger bara en sak katastrof.
Det gick inte bra och nu på kvällen skulle jag åka ditt för att höra om vi kunde starta med att fylla i papper så att Jukka som är  ägaren skulle bara komma och skriva på. Men det gick inte för sig.
Även om vi var båda där på morgonen så gick det inte bättre...

Nä nu är jag sur!!!!!

1 comment:

Eva in Athens, Greece said...

Trist! Men som sagt det finns värre saker... Hoppas det ordnar upp sig snabbt!