Monday, February 27, 2012

48 dagar kvar!!!

Så, Nu kan jag berätta lite mer om vad som händer.
Jag var på en arbetsintervjuv och det gick fantastiskt. Mitt hjärta bultade i 190 och det var spännande. Det kunde gå åt vilket håll som helst men vi skakade hand och jag fick mer än godkänt.

Kände hur hela kroppen pirrade och det kändes som den bästa intervjun jag givit någonsin.

Vad som väntar nu är hårt arbete och ca 5 veckor kvar på det nuvarande jobbet.

Tusen tack till alla mina vänner som har stött mig i mitt beslut.

Jag har firat med honungs te i och med att min förkylning höll sig kvar. Samt en liten nubbe av en äkta rysk vodka som jag fick av en god vän från ryssland!!!

Natti

4 comments:

Millan said...

Jag blev så glad när du ringde idag!!!! Det är så underbart att höra hur positiv du lät <3 Och jag tror på dig min kära vän!!!!! Kärlek

Robsin said...

Tusen tack Millan, Känner mig positivare varje dag som närmar sig..... Och nu ska det bli lite varmare. Kanske en morgon runda i vallgraven innan jobbet!!! Kramar!!!

Anonymous said...

Wihooo! Grattis vännen! Hoppas det blir bättre än bäst :D

Robsin said...

Tack Linda!!! Det hoppas jag också!!!