Thursday, February 23, 2012

52 dagar kvar!

Saknaden är stor efter Aspro. Han var pratglad och busig, men under sista tiden låg han mest och sov.
Just nu har jag gått och oroat mig om det är någon annan katt som saknas.
Men just nu är alla andra friska och levande. Snart är det väl dags för förgiftning och jag vet inte hur jag ska kunna stänga in ca 40 katter i hemmet så att ingen blir förgiftad. Jag får bara hoppas att ingen äter något annat än hemma.

Nu är det bara 52 dagar kvar. Nu känns det i kroppen och huvudet. Det svinlar av tankar och beslut.

Men det är dags. Imorgon börjar helgen och det blir lång helg. Så massor att göra och förbereda för sommaren. Känns som stor städning pågång. Mycket ska kastas och rensas ut. Nu hoppas vi på att värmen och solen består ända fram till måndag.

Det har regnat färdigt för i år!!!!

Natti

No comments: