Tuesday, February 21, 2012

54 Dagar kvar!!!

Då har ytterligare 2 dagar gått och denna är slut också!! Rodos sken idag med sol och värme.

Jag antar att ni kanske undrar var jag räknar ner till, ja det undrar jag också.
Jag har ett par saker jag har att välja på. Beslut har redan tagits men frågan är bara vad det blir.

Jag kommer skriva om det när nedräkningen är slut.

Aspro ligger och ser inte välidigt välmående ut. Det ser inte bra ut. Tillbaka till Marika Harola Angela och Dora imorgon.

Det gör ont i hjärtat att se honom så trött och dålig. Ett tag såg det bra ut men nu sover han mest hela tiden.

Lång helg i helgen, tror att det är clean monday på måndag!!! Vet inte vad som händer då men kanske någon som bor i grekland kan berätta så har jag det sparat här på bloggen.

Vet bara att söndagen är festival / karneval och alla som bor i Ahangelos kommer ha svarta trynen hela dagen, festa och dricka!!!

1 comment:

Millan said...

Jag vet ju vad du räknar ner till!!! Grymt val ;-) .....lilla Aspro.... all kraft till den lilla fisen från oss <3