Wednesday, May 16, 2012

Jack, Dorothy och kära Tiger!

Mina underbara katter Tiger, Dorothy och Jack har varit borta en längre tid och jag har varit ute och letat. Men ingen av dom har jag sett på. Speciellt Tiger som jag saknar mest.
Det är det som är så jobbigt att vara kattägare här nere. Har man en eller 2 så kan man ha dom inne. Men har man många och en kattlucka som dom kan springa som dom vill blir det svårt att hålla dom inne.
Så Tiger har varit borta mer än en månad och dorothy ca 3 veckor. Jack bara en vecka.
Men jag har varit ute och letat men inte hittat någon av dom.

Med största sannolikhet har dom gått bort eller blivit förgiftade eller bitna av en hund.
Men jag hoppas varje dag att någon av dom kommer tillbaka.

Dom kanske har hittat ett annat hem. Coco bor någon annanstans och kommer bara till och från. En gång i veckan. Thalasi och Prasino lika så. Dom kommer och hälsar på någon gång.

Gamla stan är stort och jag kommer ihåg Bayron som var borta i flera veckor och som jag senare hittade vid Mandala av ren slump. Så givetvis hoppas att jag gör med Tiger.

Kram och ta vara på era älskade husdjur.

No comments: