Monday, May 28, 2012

Katt liv!!!!

Just nu ser det ut som alla katter mår bra och finns kvar. Ingen Tiger och Dorothy, men dom finns i mitt hjärta.

Dom 2 nya Tiflos och Tiffi mår bra och Tiffi börjar hitta ner för trappan och utforskar resten av huset. Tiflos är fortfarande på övervårningen och vågar inte ta steget ner.
Men han älskar balkongen och så fort jag kommer hem och öppnar den så är han där ute. Nu ska jag bara se till att dom inte lär sig komma över muren i trädgården.

Gumman som spenderade hela vintern inomhus är ute hela tiden och bara kommer in och äter.

Mika, Spot, Jinx, Boobie, Erik, Spira, Syster Yster, och alla andra katter sover ute. Lilly väntar utanför min trädgårds port varje dag när jag kommer hem. Flekke sover i köket och bara glider runt.

Livet är en berg och dal bana!!!


Kram

No comments: