Monday, May 21, 2012

PayPal!!!

Dagarna går fort och när man bara är ledig en dag så går det undan. På jobbet är det full fart och här hemma också. Senaste dagarna har jag besökt ett antal butiker för att kunna köpa bra och billig kattmat, men det har inte funnits i butikerna. Så jag har varit tvungen att köpa mycket dyrare mat senaste veckan. Men idag har jag lyckats få tag på den maten mina katter gillar så jag köpet alla kartonger dom hade. Tittade lite snett på mig när jag bar ner alla lådor till kassan.

Men vad ska man göra när dom lägger upp 6 kartonger med kattmat och jag behöver minst det dubbla för 2 veckor. Så dom hann inte lägga upp något i hyllan innan jag tog det.

Men jag har varit i butikerna torsdag fredag och lördag och väntat på att dom ska ta in.

Vi pratar Rodos och katter. Jag skulle förstå om det var så att katmaten stod i hyllan och blev gammal men när jag är där varje gång och tömmer samt talar om varje gång att jag behöver 420 burkar varje månad.....????????

Skulle man inte vilja ha mig som klient då?????

Tycker att man borde resonera lite bättre....

Som ni kanske lägger märke till så har jag lagt till en liten "donate" knapp. Just nu fungerar den inte för att jag måste legitimera mig först men det borde vara klart i början av nästa vecka.

Vet inte om jag kommer få någonting men kommer att tacka varje person för varje insättning här på bloggen.

Nu ska det sovas!!!!

3 comments:

Eva in Athens, Greece said...

Det där har jag också upplevt många gånger, samma vara som alltid tar slut. Är det så svårt att beställa hem mer?! Tror inte på att tillverkarna inte hinner med! Vissa som beställer hem varor i butiker måste helt enkelt ha en skruv lös, någon annan förklaring finns inte...

Lycka till med doneringsknappen! Jag tänkte på det igår faktiskt! Man kan ju alltid prova - rätt vad det är kikar de in någon miljonär som behöver lätta på plånboken...! ;)
☼☼☼

Tina said...

Får jag använda en sån knapp för att samla pengar åt mig själv? ;-)

Jag beundrar i alla fall ditt initiativ!!!

Robsin said...

@ Eva: ibland undrar jag om detta händer i andra länder.... Jag har ju bett och sagt att jag kommer och handlar denna mat men dom vill bara inte förstå.... och jag spenderar en hel del pengar. Kram till dig Eva.

@ Tina: Varför inte ;) men detta kommer gå till kastreringar och mediciner. Mat kommer jag att stå för så mycket jag kan.
Kram till dig Tina, hoppas du har det bra i sverige.