Sunday, April 21, 2013

Jobb!!!

Nu arbetas det för fullt och tiden räcker inte till i denna stund. Förutom Arbetet så har jag sju kattungar och 3 av dom matar jag med flaska!!! 

Så det blir inte mycket tid över!!! 

Huset är riktigt fullt med katter över allt. 

Eva, Jag hör av mig i veckan till dig!! 

Håller på att städa lägenheten för fullt i och med att min mor  bror och Sören kommer till Rodos och är katt allergiker!!! 

Men nu är det dags att sova för att om sex timmar ska man upp igen!!! 

Kalinighta!! 

2 comments:

Eva in Athens, Greece said...

Oj, oj, OJ - ska du av alla få besök av kattallergiker?!
Lycka till med städandet, Robban...! Tur att det är varmt här i landet, i värsta fall kan besökarna sova på balkongen!

Anonymous said...

Hej Robban,

Vi måste träffas snart och ha en vinkväll innan jag ger mig av. Jag har en del kattbäddar och andra saker som jag inte kan ta med mig som jag tänkte ge till dig om du vill ha.

Kramar Åsa