Friday, April 1, 2011

I felt the earth move, Again!!!!

Thank god for Friday and weekend. At work today about 4 o’clock in the afternoon we had an earthquake here in Greece. It was closer to Crete but we felt it pretty good. It’s not an April’s fool day joke. Many of my colleagues panicked little bit but I was cool. I know that Rhodes is in the area for earthquakes but it only happened 2 times during 4 years that I have been here. They have been small ones. On my way back home I had to stop for cat food. I bought about 40 cans and it should cover about 4 days. But I heard about a new place for cheaper cat food. I will go in the morning to buy some test cans.  My cats are kind of spoiled in that way. They don’t eat everything when it comes to cat food. But if I make grilled chicken for me, then they are there and trying to steal it.  

So I will see what kind of this shop is, As I spend only on food every month about 300 euro and then I don’t count the vet or the medicine.

Tonight Wonder restaurant opened for the season and I wish I could be there. If you are in Rhodes you should definitely try it out. Great food and excellent service, what else do you need.

It time for me to finish up and then go to sleep. Big day tomorrow as I want to make a closet in the bedroom. 
Also little bit more blogging, have some ideas.

Καληνύχτα

3 comments:

Millan said...

Men hjälp!! Läskigt! Minns du för 2 år sen när den var utanför Rhodos och 6,3 på skalan!!!!
Vilken panik jag fick, hela lägenheten skakade i 30 sec som kändes som 5 minuter och där satt jag med en nyfödd Tiger :-(

Kan inte låta bli att oxså skratta åt dina bortskämda katter!!! ;-)

Filakia

Anonymous said...

Och inte att förglöma ,jag var där trodde att det va fyllskallar från hotellet som bankade på dörren så hela rummet skakade haha.Jag tyckte Millan va lugn medans jag va skakad. Det ska bli kul att träffa dig snart och få sitta och prata livet med dig . Ha det bäst tills dess. Kram Maggan =)

Robsin said...

Millan, Maggan, Tänkte inte på att ni var här på ö, den förra jordbevningen. Detta vara en liten och varade i hela 3 sekunder.

Tack Millan, Ja jag vet dom är bortskämda....

oh, vad jag längtar tills ni kommer. Och vet ni vad jag kommer att vara ledig hela veckan när ni kommer. Så vi kan spendera massor med tid den veckan......

Kul att du är här Maggan.

Kram till er alla.