Thursday, June 16, 2011

Orolig!!!!!

Lilli och Sussi, på plats i trändgården men inga bebisar syns...... Hoppas jag kan hitta dom snart. Kanske kan det ha hänt något????

Mathia är en fantastisk mor som tar hand om Fifi Riri och Loulou. Om dom tar sig över muren är hon där och håller vakt. L & S har mer eller mindre låtit ungarna löpa fritt.
Ut i morgon mitti för att se om jag kan hitta något.

Efter jobbet tog jag en snabb sväng förbi Millan Villan och hade lite chit chat med Maggan.
Jag vet var ifrån Millan har fått sin snällhet och tilltro till människor.
Maggan du är guld värd!!!

Kalinghta!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Tack det värmer, men du vet "man får det man ger"Kramar Maggan

Eva in Athens, Greece said...

Hej Robban! Hur hamnade du på Rhodos? Varifrån Sverige kommer du? Bara lite nyfiken...Jobbar du inom turismen?
Hej från Nyfiken i en strut!

Millan said...

Robban <3

Robsin said...

Hej Eva!

Det är en lång historia som jag kan ta lite senare i bloggen. Men jag jobbar med turism på ett kontor här på Rodos. Har gjort det i fyra år!!

Millan & Maggan: puss