Sunday, August 28, 2011

Mat, ciggaretter Alcohol!!!!!

Så, då har man fimpat igen. Nu har det gått en vecka och jag har lyckats att hålla mig från ciggaretterna. Så det är bara att fortsätta.
Det kommer att vara tufft men bara jag är syssellsatt så är det inga problem.

Jag har dessutom varit ute och tagit mig lite drinkar utan att röka så det värkar gå bra. Man får endå inte röka inom hus här nere i grekland samt på allmänna platser. Men så fort det är en uteservering så röks det. Även efter klockan ett på natten så röks det inne på klubbarna, då har polisen gått och lagt sig.
Det kommer inte att fungera att sluta röka här nere om alla bryter lagen ändå.

När det gäller skrivandet så ha jag väldig torka. Men med lite sprit i kroppen kan jag skriva en bok känns det som. Då får jag börja supa när jag skriver denna blog. Det blir lite roligare.

Idag har jag varit hemma hela dagen och vilat smat legat och sovit på soffan under en aircondition. Så mycket bättre. Ibland är det väldigt varmt och svettigt i sovrummet av den ena eller andra orsaken.....

Till sist har jag fått tillbaka min matglädje och nu ska det lagas mat, god mat. Här är vad jag har ättit till middag idag.
Jag fick i och försig dela med mig med mina katter men dom fick slurpen.......

Bilden blev inte så bra i och med att det var dåligt ljus i köket och jag är lite skakig efter igår.
Men gott var det.
Svenska köttbullar med krämig löksås, potatismos(hemlagad) samt svensk lingonsylt.


Nu ska det vilas och kelas lite med alla mina goa katter.


Kalinighta!!!!



1 comment:

Anonymous said...

YEEEEES!
Bra jobbat Robert!! Fan vad kul att läsa!Nu håller jag alla fingrar å tår att du inte börjar igen!!!
Största kramen till dig!!!