Tuesday, February 14, 2012

61 dagar kvar!!! Kärlek till Alla!!!!

Här hemma hos mig är det lite annorlunda kärlek men massor av den.
Fortsatte idag att åka med Aspro till Marika och idag har dom gått över till en annan atibiotika och det verkar bli bättre. Imorgon igen ska vi till vetrinären och sen får det vara ett par dagar. Tror att det blir bra i slut ändan. Nu kan han andas ordentligt och låter mycket bättre. Sover fortfarade mycket.
Älskar att sova tillsammans med någon, som jag nämde tidigare. När jag hämtar honom efter jobbet så låter han så mycket hos Marika och så fort vi är hemma springer han till soffan och lägger sig bredvid någon. Kärlek.
Dom andra slickar honom och tar hand om honom. De två som inte är så vänliga är Flekke och Cocco!!!!
Flekke är snart 13 och Cocco blev lite knasig efter förgiftingen. Men hon är go.

Själv sliter man på jobbet och mycket att göra samt hem och på vägen handla mer kattmat. Det känns konstigt att laga mat vid nio tio på kvällarna men ibland måste man det.

De sista fem åren hemma i sweden hade jag kanska bra rutin med mat och träning. Här har det inte varit mycket av det ena eller det andra.

Men det ska bli ändring!!!!

Har hört att det kommer kalla vindar och det ska komma ner till -2 på kvällarna i ett par dagar. Samt att vindarna ska upp till 7 bufor!!!! Blir väl att hålla sig hemma under helgen.

Nu är huset städat och dags att sussa!!

Natti!!

2 comments:

Eva in Athens, Greece said...

Vad händer om 61 dagar Robban?! Fyller du år? Ska du på semester? Ska du flytta?...

Robsin said...

Hej Eva, Det vet jag inte än. Någonting kommer att hända men vad vet jag inte än!!! Jag berättar när det är dags!!!!

Det finns flera altenativ till den dagen.