Tuesday, February 28, 2012

Mathia

Dagen har varit lång och smärtsam. (Kallt blåsigt och regningt) Det är inte roligt när man sitter på en skooter. Det kan jag lova.

Sån tur att man är hemma under en var aircondition som värmer lägenheten. (väl investerade pengar för 3 år sen!!!! )

Min kära Mathia!


Hon har växt upp i mitt hus men sen dess varit så skygg. Alltid varit borta och bara kommit in för mat. Har haft stora problem att fånga henne för steralisering.
Just nu under vintern har hon bott ute hela tiden men alltid kommit för att äta. Nu idag hittade jag henne hemma hos mig i min soffa. Inte gravid än men, nu letar hon efter skydd så jag anar att parningstiden är över. Så i nästa vecka ska jag låsa mitt hem och fånga henne. Sen blir det Marika!

Hon är väldigt speciell.

No comments: