Monday, March 5, 2012

40 dagar kvar!

Så, då är det bara 40 dagar kvar. Tiden går fantastiskt fort och jag hinner knappt med någonting. Det är fortfarande mycket som ska göras under våren innan turisterna strömmar in.


Det ska ordnas med skootern först, försäkringen går ut om någon vecka. Rutin kontroll ska göras samt ordnas med märke för gamla stan så att man kommer in utan att stoppas och lämna scootern utanför gamla stans murar. Deklarationen ska fixas och massor av kvitton ska dras av.


I och med att grekiska myndigheter har ingen koll så ska man samla på alla kvitton som man får för att dra av dom på deklarationen. De ska sorteras och kopieras.


Samt att mitt green card går också ut nu. 


Detta är vad jag kan förvänta mig, Fast detta är den spanska versionen. Men det är precis som här!!!!!








I'm Ready!!!!!!




Jag har också äntligen möblerat om som jag vill ha det. Har kämpat, stönat, flåsat och svettats, men nu är min soffa uppe i mitt vardagsrum. Gjorde det själv och tog den genom balkongen.


Nu finns det plats för party och middagar här nere!!!!!






No comments: