Monday, July 23, 2012

Underbar sommar!!!!

Tiden bara springer iväg och nu är det bara 3 månader kvar att jobba innan jag sätter tänderna i ett nytt projekt. Kommer att arbeta med Marika under höstern vintern och våren. Det kommer bli spännande och ska till och med börja plugga grekiska och det kommer att passa mig perfekt i och med att Harula och Dora inte pratar engelska. Dessa 2 damer arbetar åt Marika och jag får då se till att göra mig förstådd!!! Ser verkligen fram emot det.

Annars så har jag haft en underbar helg och spenderat den med Sussi Eric och Embla. Embla och jag fick en natt tillsammans. (Jag var barnvakt medans Eric och Sussi var och roade sig.)

Det är en dam på 3,5 som vet vad hon vill och hon höll mig vaken hela kvällen innan jag slocknade på sängen. Sedan tog det inte lång tid innan hon också somnade.

Dagen efter var vi på stranden igen och lekte med Jukka Sussi och Erik i Faliraki.

Ibland glömmer man bort var man bor och vad man har.

Rodos med 12 timmar sol varje dag och i ca 5 månader, innan regnet faller igen. Samt vattnet som är just nu runt 27-30 grader varmt och en iskall öl i handen.

Livet kan då inte bli bättre.

Så välkomna till Rodos och njut det tillsammans med oss.

No comments: