Tuesday, July 3, 2012

Vänner och Katter!!!!

Vad väljer man????? Vänner eller katter??? Livet eller katter????
Det är vad jag får varje dag...... Tänk på dig själv först!!!!!

Jag älskar mina katter och det jag har hemma! Dom strossar här omkring och välkomnar mig varje dag när jag kommer hem. Dom får mig att le. Dom får mig att må bra!! Jag vet att jag kan inte hjälpa alla men jag gör det jag kan........

Idag var jag ute med vänner från jobbet och dom fick mig att må bra.....Dom ställde inte några krav på katterna eller mig. Vill tacka för det!!!! Man väljer vänner, katterna väljer dig!!!!

Alla mina underbara katter var hemma, Tiflos Tiffi Gumman Gin Blinckis Mini Lilly Tiny Tinnie Thalasi Prasino Mika Gumman Spira Syster Yster Jasmine Micke Cocco Channel Willie Bobbie Flyffy Elvira Flekke Eric Jinx Spot m.m.

Dom jag saknar och är borta är Tiger Dorothy och Rascel!!!

Sen har jag en ny rackare som springer och vet inte vad jag ska döpa den till. Men det kommer en kille som är svart och vit.

Lite nattsmömn och sen upp till jobbet!!!

2 comments:

Gilla said...

Hej! Jag hamnade här genom Åsa. Det är roligt att det finns folk som har hjärta för djuren och i ditt fall, katterna. Vi var på Rhodos förra hösten och blev imponerade av skyltarna med hundar och katter, där det fanns både vatten och mat till den.
Nyligen kom vi hem från Kos. Där är det en svenska, som samlar in pengar till djuren. Jag frågade en, vi känner där, om pengarna verkligen kommer till nytt.
Jo det gör dom sa hon. Hon känner henne och vet att det är allvarligt menat.

Gilla

Robsin said...

Hej Gilla, Tack för din kommentar. Jo visst är det härligt med människor som hjälper till och gör de dom kan. Jag gör det jag kan. Har fått hjälp från ett par i sverige från värmland som har hjälpt till ekonomiskt och det gör att man hjälpa katterna här nere. Jag gör det bästa jag katt och hoppas att katterna får det bra. Alla är välkomna även om jag har mina egna. Tusen tack.