Wednesday, August 8, 2012

Till minne av Flekke!!!

Hon blev ca 13 år gammal och sov sista natten med mig. Jag kände på mig att när jag kom från jobbet så skulle hon vara borta. Hittade henne i badrummet på sin favorit plats, där hon spenderade sina sömn timmar!!!

Det gör ont!

Det tog mig 6 veckor att hämta henne varje dag i Vims hus för att hon skulle bo med mig. Sen tog det ca 6 månader innan hon bestämde sig för att flytta in. i lite mer än 2,5 år har jag haft henne!!

Men nu är hon borta!!!

1 comment:

Eva in Athens, Greece said...

Men så tråkigt... jättefin kisse verkligen, älskar blandningen av just de färgerna. Vilken tur hon hade som fick bo hos dig, Robban. Förstår hur det känns nu. Det är det värsta med husdjur, den stora sorgen då de inte finns mer. Tur att du har många andra att mysa med och sköta om.
Kram, kram♥