Thursday, April 7, 2011

Helvetets små odjur!!!!!

Jag har ett stort problem, Myggor älskar mig innerligt. Så mycket att dom suger ut det mesta. Och dom är redan här. Jag kommer inte undan. Dessutom så är dom inte som dom svenska myggorna dom är greker. Dom är inte större än svenska men desto mer vulgära och ger inte upp. Dom har satt sina spår på mig som jag inte ens kan nämna och hur dom kom dit är ett mysterium.

Jag har provat allt att bli av med dom, oljor,krämer, frukt, el med mera. Men jag inser att jag har flyttat hit och får helt enkelt actseptera att jag är oemotstånlig.

Nu till lite tråkigare saker, Barbaras katt Agnes har bettet sig väldigt underligt idag och jag försökte komma nära med det är omöjligt. Hon är den ända katten som inte jag kan komma nära. Jag är lite rädd om hon har fått i sig gift eller om hon har gjort illa sig i ansiktet. Men det är någonting. När jag tog på mig lite extra kläder och hanskar för att försöka fånga henne, var hon borta.

Mika är hemma igen nyopererad men okay. Fick veta att hon inte åt någonting, så när vi var hemma igen slängde hon sig på maten. Nu har hon gömt sig i städskrubben och får sova där i lugn och ro.

Från och med lördag så blir det dags för piller fem dagar framåt.

Projektet är pågång och jag kommer att jobba hårt med det framöver.

Men nu ska det sussas och jag önskar alla en god natt och vackra drömmar.   

1 comment:

Millan said...

Dröm vackra drömmar du med ;-) Skönt att det gick bra med Mika ... Kram