Wednesday, November 30, 2011

Bajs!!!!

Denna dag, viken dag. Sprang hela morgonen och betalade extra skatt till greklands ekonomi, hyra och räkningar. Sedan var det dags att hämta kattmat och till vetrinären med den nya katten som följde med från soptippen hem till mig.

Spria leker med dom andra kattungarna och mår bra. Några vändor till vetrinären och sedan ska det vara bra.

Igår så skrattade jag så att jag tjöt. En av de 3 vita kattungarna som jag inte har något namn på än, hade tagit sig upp på övervåningen och började mjaua. Tänkte att det hade hänt något men när jag kom upp hade hon bara gått vilse och känt sig ensam. När hon såg mig så sprang hon till mig och följde med ner.

okay huset är inte så stort så att man kan gå vilse eller hitta tillbaka. Men hon kanske har lite dåligt lokalsinne.

Jag behöver 3 namn. 2 pojk namn och flick namn. Några förslag...

I måndags var jag ute och städa utanför min trädgård för att det såg förjäkligt ut. Folk bara slänger ut saker från bilen. Jag hittade allt, plastpåsar, matlådor kaffe muggar ,massor av papper och så till sist någon Person (FOLK) har pajsat vid min mur och torkat sig och lämnat detta.

Nu ska ni veta att utanför min trädgård är det en stor parkering och allmän plats. Men det behöver inte betyda att man har rätt att skita där.  Fy fan!!!!!

Tur att man är vad vid kattskit i alla fall!!! ;-)

Tora, pao gia ipno!!!!!

3 comments:

Millan said...

Men va fan?! Vem sätter sig och bajsar där??

Folk e inte riktigt kloka...

Kram

Eva in Athens, Greece said...

Fint du gjort på bloggen, Robban!

Robsin said...

"Millan" jag förstår inte heller!!!

"Eva" tackar så mycket.